Cadena de favors

Acabo de penjar aquest post a Facebook, no sé si hi haurà 5 persones que s’hi sumin o no… no sé si rebré la sorpresa de qui me l’ha de fer…

Crec que si! 

Penso que la idea/inciativa és genial! no costa massa i segur que ens pot arrancar un somriure a tots/es. Sincerament em fa més il·lusió donar que rebre…

Per contribuir a generar una mica més de felicitat aquest any, estic participant en una iniciativa rotllo “pay-it-forward”. La idea és que les 5 primeres persones que comentin el meu estat dient “m’hi sumo” rebran una sorpresa meva en algun moment de l’any. Pot ser qualsevol cosa que em passi pel cap: un llibre, una entrada, una visita, un detall, una postal, una carta … No us avisaré, senzillament us sorprendré quan jo ho senti i trobi allò que cregui que és per a vosaltres. Aquestes 5 persones que comentin han de copiar aquest text en el seu mur de Facebook (NO COMPARTIR) perquè segueixi la cadena. La idea és crear una cadena de generositat a l’estil de la pel·lícula Cadena de favors (Pay it Forward). 
En aquest 2014, difonguem una mica d’amor i bon rotllo sense altra finalitat que robar-nos un somriure…  

Heu vist la peli “Cadena de Favors”? jo em vaig indignar amb els últims minuts de la peli… però em va encantar!

Anuncis

Deixa un comentari

