Do or die

Tots coneixem algú que fa temps que diu el meu somni és “X”

…i jo sempre li deia, li dic i li diré: “doncs fes-lo realitat!”

Tenies/tens/tindràs l’oportunitat, el moment, la vida al davant,… i el vas endarrerint… i jo em demano per què?

Thirty Seconds To Mars – Do Or Die

 

Anuncis

4 pensaments sobre “Do or die

  1. Ester diu:

    Estic d’acord amb tu quan dius que els somnis s’han de fer realitat! Però també és bonic i trobo que sa, tenir somnis sempre, és a dir, vindrien a ser somnis irrealitzables. Si tot el que somniem ho féssim realitat, què ens quedaria?

    • Marina diu:

      En aquest cas em referia als que sempre es queixen i ploren dient el que volien fer i no han fet mai.
      Però és clar que hem de tenir sempre somnis a la butxaca per anar complint!!! dissabte en compliré un que fa molt temps que persegueixo: Saltar en Paracaigudes!!!!!!!!!!!

      • Ester diu:

        buaaaa! jo el tinc amagat! em molaria molt però no sé si seria capaça de fer-ho un cop allà!! em cagaria de por! jaja

      • Marina diu:

        jejej espero que no em passi..
        de fet de tant de dir-ho i demanar-ho… quan m’ho van dir la setmana passada em vaig quedar una mica parada heheheh ja explicaré!

Deixa un comentari

