Xerrada Eduard Punset i Andreu Buenafuente a #Instint

Una de les meves parelles mediàtiques preferides: Eduard Punset i Andreu Buenafuente!!! i hi havia l’oportunitat de veure’ls en viu i directe.

Xerrada Eduard Punset i Andreu Buenafuente a #Instint

Vaig obrir un moment el Twitter a la tarda i em vaig topar amb un tweet de l’Eduard Punset, dient que encara quedaven entrades per l’Instint que es faria al vespre!!! Li vaig comentar a la meva companya de feina i ens vam animar! i ja ens tens a les 8 del vespre assegudes a la butaca del BARTS esperant amb il·lusió la ponència magistral de l’Eduard Punset (guiada per l’Andreu).

M’encanta el concepte d’Instint TV (http://www.instint.tv/) en que es mesclen dos àmbits que fa temps que la gent està potenciant encara que tradicionalment separats: l’entreteniment i el coneixement.Com ells diuen “una nova manera de viure les conferències”.

I aquí hi ha una petita mostra del que vam poder disfrutar l’altre dia:

Anuncis

Deixa un comentari

