Hola!

Hola a tothom!

Em dic Marina Arbat-Bofill, tinc 28 anys i fa molt temps (per no dir tota la vida) que em dedico a ser una mica més feliç cada dia.

Els que em coneixeu sabreu que sóc optimista, bastant parladora i bastant riallera… hi ha qui em descriu com “la Marina que sempre riu”, al poble sempre em deien que era de les més simpàtiques (jo contestava fent broma dient “si no ets ni la guapa ni la intel·ligent… ets la simpàtica”),…  Si fins i tot el meu xicot em va dir que una de les coses que més li agraden de mi és que “el faig riure” i que “sóc divertida” (és bo oi? hahaha).

Si no em coneixeu us he de dir que normalment faig aquesta cara:

417640_10150569098077133_1689260337_n

El cas és que crec que sóc una persona bastant feliç, i molta gent ho nota i té ganes d’estar amb mi perquè diuen que els faig riure, els animo o simplement desprenc bon rotllo… no ho sé! A més, sempre m’ha agradat el tema de la comunicació, l’optimisme,… i una mica totes les relacions científiques, socials, sociològiques que ho envolten. Fa anys que vaig mirant vídeos, documentals, llegint llibres, llegint articles…

He estat una mica estressada per la feina (qui no), per les dates límit, per les tasques que m’havia proposat assolir abans de vacances (…i que no he assolit del tot). Amb tot i unit a la necessitat visceral de vacances (l’any passat no en vaig fer) estic esgotada físicament però sobretot psicològicament… i he de reconèixer que la “por al futur” no ajuda a avançar ans al contrari, almenys a mi, em frena.

I justament… aquests últims dies en que he estat així han passat un parell de casualitats (propers posts) que m’han fet pensar en començar aquest bloc (que no sé quan durarà, no sé si funcionarà i no sé quant temps hi podré dedicar).

Per aquest motiu he decidit començar a compartir-ho!! a veure si funciona!

La idea del bloc s’anirà perfilant, però intentaré agafar reculls de consells/vídeos/llibres que poden ser propis o d’altres llocs web que cer que ens poden servir o que m’hagin servit. Explicaré vivències personals, històries inventades, i donaré idees… no ho sé… a veure com surt!

Com sempre s’accepten suggeriments, col·laboracions i crítiques.

Espero que llegint cada un d’aquests posts sigueu una mica més feliços!

Marina Arbat-Bofill

A Facebook: Marina Arbat Bofill (https://www.facebook.com/marina1985)

A Twitter: @Kaileigh28 (https://twitter.com/Kaileigh28)

A happier: Marina Arbat-Bofill

e-mail de contacte: caracolasubmarina@gmail.com

Anuncis

4 pensaments sobre “Hola!

  1. Luis diu:

    Hola, Marina!
    Quina sorpresa més agradable: un nou blog i, sobretot, optimista. Així m’agrada. També he vist la xarxa Happier.com. Hauré d’entrar.hi…
    Què et duri molt de temps el blog: fan falta idees positives i alegres. I, en això, ets la persona indicada.
    Què et vagi molt bé i que passis un bon i alegre estiu!

    • Marina diu:

      Moltíssimes gràcies Luis! a veure si funciona! 🙂 de tant en tant m’inspiro i començo coses noves, a veure si va prosperant… s’accepten idees, posts, crítiques, recomanacions… de tot!
      Espero que l’optimisme no es perdi mai! Bon estiu!!!

  2. yvanarquillo diu:

    Bona iniciativa Marina, espero que prosperi.
    Justament penso q m’anirà bé pensar i descobrir q puc ser una miqueta més feliç encara. Faré una ullada a la web happier.
    Gràcies per seguir actualitzant!

    • Marina diu:

      moltíssimes gràcies Yvan!!!!!!!!! espero poder anar continuant, sigui més o menys sovint… depenent del temps i la feina!
      Cada dia mica en mica es pot ser una miqueta més feliç! veuràs com si! 🙂
      records!

Deixa un comentari

